niedziela, 15 lutego 2015

Wegańskie lody Pina Colada

No tak, oczywiście wszystko po czasie. Za dużo rzeczy spada na mą głowę stąd takie nieregularności w prowadzeniu bloga. Mam nadzieję, że mi wybaczycie :)

Dziś przychodzę z lodami wegańskimi. Z racji wczorajszych walentynek postanowiłam zrobić coś innego, no i chyba spisały się idealnie! Świetna sprawa na popołudniowy deser.


Składniki:
  • puszka mleczka kokosowego
  • nieduża puszka ananasów
  • 1 łyżka oleju kokosowego
  • 3-4 łyżki cukru
  • 2 łyżki mąki kukurydzianej
  • sok z cytryny
  • borówki amerykańskie i czekolada BIO (można, ale nie trzeba dodać na samym końcu do podania)

Mleczko kokosowe, mąkę kukurydzianą oraz cukier wymieszać i zagotować w garnuszku co jakiś czas mieszając. Odstawić do ostygnięcia. Olej kokosowy rozpuścić, a następnie dodać wraz z resztą składników do wystudzonej masy i wszystko zmiksować. Przelać do pojemnika, wstawić do zamrażalnika na kilka godzin (ja zostawiłam na całą noc). 
Lody mogą się bardzo "ściąć", zatem najlepiej przed podaniem, odstawić je na chwilę - wówczas łatwiej się je nakłada :)

Na zdrowie!


Przepis bierze udział w akcji:
Zdrowa przekąska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz